Щоб керувати великим обсягом інформації про клієнтів, угодах і каналах збуту рекомендуємо автоматизувати відділ продажів за допомогою CRM-системи і IP- телефонії.
Ви не зможете приймати рішення, якщо не будете знати відповідей на питання: хто, кому, як, скільки і за якою ціною продає. Коли ви автоматизуєте всі процеси в відділі, то отримаєте можливість ефективно управляти розвитком продажів, будете мати цілодобовий доступ до бази клієнтів і зможете розділити обов'язки серед співробітників за допомогою обмеження доступу. Керівник компанії Allcorp3, Віталій Щедрий
Можливості CRM-системи
- Постановка і контроль завдань відділу
- Автоматичне створення облікових документів: рахунків, договорів, актів
- Відправка документів по e-mail прямо з системи
- Оперативні комунікації зі співробітниками у вигляді чату і коментарів
- SMS і e-mail розсилки для клієнтів
- Присвоєння статусу клієнтам, проектам, угодам.
- Звіт з продажу за обраний період
Підключення до CRM-системи IP-телефонії дозволить здійснювати необмежену кількість паралельних дзвінків, отримувати по ним статистику, користуватися автодозвоном і записувати розмови менеджерів для майбутнього аналізу. Так ви будете бачити повну повну картину і зможете визначити сильні і слабкі сторони менеджерів, щоб підвищити ефективність роботи.
Автоматизація продажів з CRM-системою і IP-телефонією від Allcorp3 вирішить проблему втрати інформації, систематизує роботу відділу і зробить її простіше. Фахівці будуть виглядати професіоналами в очах клієнтів і ви заробите собі репутацію відповідального виконавця.